skyscrapper !

langit menangis ,saya menonton
penangkapan air mata dalam tangan saya
hanya berdiam diri kerana ia berakhir
seperti kita tidak mempunyai peluang
adakah awak membuat saya berasa
seperti ada apa apa kiri saya

awak boleh mengambil segala apa yang saya telah
awak boleh memecahkan segala apa yang saya
seperti saya diperbuat daripada kaca
seperti saya dibuat dari kertas
pergi dan cuba mengoyakkan saya
saya akan meningkat dari tanah
seperti pencakar langit

seperti asap hilang
saya bangun dan menguraikan awak dari saya
adakah ia membuatkan awak berasa lebih baik
untuk menonton saya semasa saya berdarah
semua tetingkap saya masih adalah dipecahkan
tetapi saya berdiri diatas kaki saya

pergi berjalan,saya akan tinggal disini
melihat awak hilang
pergi berjalan ia jauh ke bawah
tetapi saya lebih dekat dengan awan disini


I'IM NOT A BEAUTIFUL QUEEN, I'IM JUST A BEAUTIFUL ME! (: