untittle :)

hye guys ! whatcha duin? sehat ? 
ok entry hari ni nak story dekat korang about last night
semalam mia tension giler !
sebab takut pasal result , tak ok dengan kawan and tak ok dengan hencekk najib.

to: hencekk najib 
surry sangat sebab i mara mara you . you know what ? after stop txt u tu , terus mata i berpeluh (menangis) hahaha . i tak nak gaduh dengan u but bila da jadi mcm tu terus sakit hati ! err serius shit ! damn . surry again

to: friends
thanks korang :) even macam macam korang buat , aku ok . tu hak korang nak menilai aku macam mane cehh . tapi bagi aku , ni la diri aku . aku happy dengan hidup and family aku . semoga korang bahagia la dengan hidup korang yang selalu menilai orang macam macam ..

to: keputusan PMR
woo... cuak cuak . tolonglah buat family aku tersenyum :)
please la . takut giler . boleh tak , tak payah ada keputusan pmr ? kan senang ..huh !
wish me luck ok :)

I'IM NOT A BEAUTIFUL QUEEN, I'IM JUST A BEAUTIFUL ME! (: