HYE GUYS !!



omggg ! blog saya berhabuk ?? pufftt
ok , mia rasa tahun ni paling sengal 

SEBAB???


rindu sangat dekat awak and banyak homework !!
ouh shoot !!
eeee , perlu ke mia jeles bila nampak dia & gf baru ??  mia please !! forget about him .. dia dah bahagia la sekarang . KEBODOHAN AWAK DAH TERSERLAH LAH 
kenapa bila perlukan pertolongan baru cari makwe lama ? kenapa baru nak buka cerita dekat orang lain yang awak perlukan saya semula ? macam tu ke awak hargai saya sebagai kawan awak ? ouh tolonglah jangan buat saya terseksa.. hormat lah saya macam kawan awak yang lain !!

homework please jangan banyak !! pening kepala meyh !!
ouh assignment bila kau nak siap hah ?? boleh tak kau bergerak cepat sikit ? macam kura kura laa
saya perlukan translater .. saya perlukan seorang yang baik hati untuk membantu . wahh !! nak tolong saya ? sila naikkan hidung anda macam oi oi ( piq _achu)




I'IM NOT A BEAUTIFUL QUEEN, I'IM JUST A BEAUTIFUL ME! (: