Dugaan ):



HYE GUYS!!!!


ya Allah, kau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran dalam menghadapi segala ujian dan dugaanMu ya Allah...
dugaan yang mencabar kesabaran aku ya allah...nak menunggu sehingga 4 tahun banyak cabarannya..
3 tahun 10 bulan aku bersama nya menghadapi susah senang 

DEAR AWAK ,
saya mintak maaf atas segala apa yang berlaku selama perkenalan kita ni..saya mintak maaf atas segala perbuatan saya dekat awak selama ni...terima kasih sebab sabar dengan perangai saya.. saya tahu awak takkan sesekali ubah perangai awak tapi tak apelahh saya mengalah .saya cuba ubah perangai saya sebab saya dah tak sanggup nak marah marah awak lagi...saya tak sanggup kehilangan awak ..
awaklah kawan, awaklah ibu, awaklah ayah  dan awaklah segala galanya bagi saya..





p/s : sorryy sayang (:

I'IM NOT A BEAUTIFUL QUEEN, I'IM JUST A BEAUTIFUL ME! (: