alololo :)


HYE GUYS!!!



nak tunjuk something jap...jeng jeng jeng hahahaha
alalalala sweet la sangat kan hahaha..btw thanks awak...
24jam 7hari seminggu senyum je eyh ?? hahaha
bukan salah saya ok ?

thanks sangat sangat .....
:)

MONDAY, 28 JANUARY 2013

FARA AMIRA SAHIRA <3

Khas untuk awak yang tersayang !!
My little cutest baby GIRL !!
Dulu saya hanya budak lelaki biasa , tapisejak saya 
bersama dgn awak ! Saya jadi budak yang  
LUARBIASA 
Yelah , sebab 24jam 7hari seminggu asyik 
SENYUM memanjang ! Sebab awak sentiasa buat 
saya rasa gembira !! (nampak tak kesweetan saya)
haha ! Suke lettew =D 
Even kita jauh beribu batu , tapi rasa dekat jew ! 
Sebab awak selalu ada di HATI saya !! Mcm tv9 tu,
Dekat di hati ! haha =D

I LOVE YOU SAYANGG !! <3
       


I'IM NOT A BEAUTIFUL QUEEN, I'IM JUST A BEAUTIFUL ME! (: