never regret anything......


dan tidak mengharap sesuatu yang tak ingin jadi berlaku.
aku tak menyesal kalau aku tak dapat apa yang aku inginkan
tapi aku akan menyesal kalau apa yang aku inginkan tidak begitu menjadi.

Seorang gadis remaja sentiasa mengharapkan sesuatu yang boleh membuatkan dia bahagia dengan dunia remaja dia . Dia tidak mahu masa remaja dia habis dengan kekecewaan je. Bagi seorang gadis , hidup sebagai budak remaja hanya sekali . Sebab itulah , dia nak memiliki seorang kekasih yang amat menghargai dia , sayang dia dll. Dia akan berasa bahagia pada zaman remaja nya sebab dia mempunyai apa yang dia kehendaki.

Bagi seorang gadis remaja yang single mingle triangle . hoho
Dia juga ingin mempunyai kekasih seperti gadis remaja yang lain .Tapi kenapa dia rasa diri dia tak berhak mempunyai kekasih seperti yang lain ?
Bagi aku dia berasa rendah diri sebab dia berfikir yang tak ada siapa  inginkan dia .Dia harus mencari jalan penyelesaian *cehh wahh hahha untuk memiliki seorang kekasih .

Dalam dunia ni macam macam perangai remaja.
kepada kaum lelaki tu , hargai lah makwe anda ,kalau tak ada pun hargai lah kawan perempuan anda huhuhu
Kaum wanita ni lemah . dia akan berasa selamat jika seseorang yang dia sayang ada disamping dia .
:'D


I'IM NOT A BEAUTIFUL QUEEN, I'IM JUST A BEAUTIFUL ME! (: